WGD PR - Warszawska Grupa Doradców Public Relations WGD PR - Warszawska Grupa Doradców Public Relations
x
pusty

baner mowa ciała 5

autoprezentacja
pusty

WGD PR przygotowuje się do kolejnej edycji Plebiscytu

Drukuj

WGD PR przygotowuje się do kolejnej edycji Plebiscytu „Urząd Przyjazny Mediom i Społeczeństwu”.

Plebiscyt „Urząd Przyjazny Mediom i Społeczeństwu” Warszawskiej Grupy Doradców PR ma przyczynić się do poprawienia kontaktów urzędów ze społecznościami gminnymi i dziennikarzami lokalnymi.

medialny urzad malyCelem plebiscytu jest przedstawienie przykładów do naśladowania w zakresie komunikacji społecznej – zarówno urzędów, jak i samorządowców. Dla osób odpowiedzialnych za komunikację w urzędach to okazja do zdobycia wiedzy i wymiany doświadczeń o tym, jakie mechanizmy warto stosować, aby skutecznie informować obywateli o pracy urzędów miast, gmin i starostw oraz ich władz. Jest to o tyle istotne, że większość mieszkańców narzeka właśnie na brak komunikacji z władzami swojego regionu. Uważa, że ich przedstawiciele są zamknięci „w czterech ścianach” urzędu nie mając pojęcia o problemach lokalnego społeczeństwa.

Dla urzędów to sposób na poszerzenie know-how o sposobach dotarcia z ciekawymi informacjami i zaproszeniami na wydarzenia do mieszkańców, o formach promocji gminy i turystyki, o pozyskaniu inwestorów, albo o sposobach na zachęcenie do osiedlania się w danym regionie. Dla urzędu zdobycie statuetki w plebiscycie jest też okazją do zasygnalizowanie lokalnej społeczności, że stosuje on w kontaktach z obywatelami politykę otwartości i dba o to, by skutecznie komunikować się z mieszkańcami. Jest to również świetna możliwość promowania danej gminy czy starostwa .

Ze względów organizacyjnych (dysproporcja budżetów, dysponowanie zasobami ludzkimi, strategię komunikacji i zakres publiczności) z plebiscytu wyłączono urzędy szczebla wojewódzkiego.

WGD PR uznaje, że w systemie komunikacji nagrodzenie jest lepsze niż wytykanie błędów (to w nauce o komunikacji traktowane jest wręcz jako klasyczny błąd komunikacyjny).

Głosowanie odbędzie się ponownie w 6 kategoriach:

  • Najlepszy Prezydent Roku 2014
  • Najlepszy Burmistrz Roku 2014
  • Najlepszy Starosta Roku 2014
  • Najlepszy Wójt Roku 2014
  • Najlepsza Strona WWW Roku 2014
  • Rzecznik Prasowy Roku 2014

Szczególnie ważna jest dla WGD PR ostatnia kategoria. Na rzecznika prasowego będą bowiem głosować dziennikarze lokalni i obywatelscy. Będzie to dla nich możliwość podsumowania i docenienia całorocznej współpracy z osobami odpowiedzialnymi za promocję i komunikację społeczną w urzędach.


Jeżeli masz pytanie, to chętnie na nie odpowiemy. Jesteśmy do twojej dyspozycji.


Wyślij do Warszawskiej Grupy Doradców Public Relations swoje pytanie.
Kontakt: biuro@wgd-pr.pl
Imię:
Nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Treść wiadomości:
 
pusty

Newsletter

Nasi Partnerzy

regio patron1
 
 LOGO LKB KOLO
 
supertydzień
pusty

Obserwuj nas tu:

facebook twitter  you tube

pusty
Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved. Copyrights @ 2011-2014 WDR PR - Warszawska Grupa Doradców Public Relations