WGD PR - Warszawska Grupa Doradców Public Relations WGD PR - Warszawska Grupa Doradców Public Relations
x
pusty

baner mowa ciała 5

autoprezentacja
pusty

Cel rankingu wyborczego

Drukuj

Fotolia 60417873 XSJuż 16 listopada odbędzie się głosowanie w tegorocznych wyborach samorządowych. Na trzy dni przed wyborami warto zapoznać się z rankingiem kandydatów, którzy mają największe szanse na wygraną ze względu na… niecodzienną kampanię wyborczą.

Sondaże przedwyborcze zwykle opierają się o identyczny schemat. Z różnym nasileniem czasowym prezentują aktualne poparcie dla kandydatów. Większość głosujących nie ma czasu lub ochoty na wczytywanie się w programy wyborcze. Mała świadomość skutkuje zwykle miernymi wynikami. U jej źródła leży mizerna atrakcyjność materiałów wykorzystywanych w kampaniach wyborczych lub kiepska ich prezentacja. Coraz więcej kandydatów, zdając sobie sprawę z powagi sytuacji i niskiej skali zainteresowania wyborców, zaczyna realizować niespotykane dotąd formy autopromocji. Wszystko to dzieje się przy wykorzystaniu nietypowych, jak na marketing polityczny, narzędzi promocji i niekonwencjonalnych pomysłów. Z myślą o niebanalnych kandydatach powstał ranking Warszawskiej Grupy Doradców Public Relations. Celem podejmowanych działań jest wyłonienie kandydatów, których kampanie charakteryzują się najciekawszą formą i przesłaniem. Prócz tego, przy okazji wydarzenia, wypromować mogą się osoby dbający o postrzeganie sylwetek pretendentów do objęcia stanowisk w organach stanowiących jednostki samorządu terytorialnego oraz jednoosobowych organach wykonawczych gmin.

Ranking pozwoli to tegorocznym wyborcom zapoznać się z najbardziej niesztampowymi pomysłami na kampanię przedwyborczą. Taka forma autopromocji może zaciekawić głosujących w wyborach samorządowych 2014 i zachęcić ich do zapoznania się z programem wyborczym kandydatów.

Warto spróbować swoich sił w rankingu przede wszystkim dlatego, że kolejna możliwość powtórzy się najprawdopodobniej dopiero za 4 lata, przy okazji kolejnych wyborów samorządowych. Konkurs tego typu niesie ponadto przesłanie prospołeczne. Poprzez nieprzeciętne kryterium wyboru pozwoli zachęcić wyborców do zainteresowania się sprawami politycznymi swojego kraju i świadomie oddać głos.

W sondażu wyłonionych zostanie dziesięciu kandydatów, których działania przedwyborcze cechować będą się najciekawszym według jury i najbardziej nietypowym podejściem do autoprezentacji. W komisji zasiądzie trzech ekspertów z Warszawskiej Grupy Doradców Public Relations. Zwycięzcy otrzymają certyfikaty oraz to, co najcenniejsze - nagłośnienie ich kampanii w mediach internetowych. Lista laureatów ogłoszona zostanie na trzy dni przed wyborami samorządowymi, to jest 13.10.2014 na stronie internetowej oraz na facebookowym profilu organizatora.


Jeżeli masz pytanie, to chętnie na nie odpowiemy. Jesteśmy do twojej dyspozycji.


Wyślij do Warszawskiej Grupy Doradców Public Relations swoje pytanie.
Kontakt: biuro@wgd-pr.pl
Imię:
Nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Treść wiadomości:
 
pusty

Newsletter

Nasi Partnerzy

regio patron1
 
 LOGO LKB KOLO
 
supertydzień
pusty

Obserwuj nas tu:

facebook twitter  you tube

pusty
Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved. Copyrights @ 2011-2014 WDR PR - Warszawska Grupa Doradców Public Relations