WGD PR - Warszawska Grupa Doradców Public Relations WGD PR - Warszawska Grupa Doradców Public Relations
x
pusty

baner mowa ciała 5

autoprezentacja
pusty

Marketing polityczny i Media Relations

Drukuj
Jak wygrać wybory parlamentarne w 2015 roku?

CEL SZKOLENIA

urnaWedług podstawowej definicji marketing polityczny jest to zespół teorii, metod, technik i praktyk mających na celu przekonanie obywateli do tego, aby udzielili swojego poparcia kandydatowi startującemu w wyborach.

W 2015 roku w Polsce odbędą się wybory parlamentarne. Pozostało do nich niewiele czasu. Celem szkolenia jest przedstawienie jego uczestnikom najskuteczniejszych technik wygrania wyborów, profesjonalnego przygotowana kampanii wyborczej oraz działań, które powinny ją poprzedzić. Stosując się do zasad przedstawionych podczas szkolenia uczestnicy w sposób znaczący zwiększą swoją szansę na wygraną. Tym samym szkolenie umożliwi uczestnikom realizację swoich celów i misji społecznej przez 4 lata w Sejmie i Senacie RP.

ADRESACI SZKOLENIA

Szkolenie adresowane jest do przyszłych kandydatów na posłów i senatorów RP.

PROGRAM SZKOLENIA

  • Definicja marketingu politycznego i jego rola w kreowaniu wyników wyborów.
  • Podstawowe cele i mechanizmy skutecznego marketingu politycznego.
  • Marketing polityczny poprzedzający kampanię wyborczą – techniki budowaniu poparcia społecznego, czyli jak wygrać wybory przed wyborami.
  • Budowa skutecznej strategii marketingu wyborczego, w tym przygotowywanie i przeprowadzenie badań wyborczych.
  • Dobór techniki do stworzenia odpowiedniego obrazu kandydata wśród jego elektoratu przed wyborami.
  • Kampania wyborcza – skuteczne techniki wygrania wyborów.
  • Jak zdobyć maksymalną ilości głosów przy jak najmniejszym zużyciu środków?
  • Finansowanie i rozliczenie kampanii wyborczej.
  • Profesjonalne przygotowanie drukowanych materiałów wyborczych, od ulotki do bilbordu.
  • Inne materiały wyborcze.
  • Media relations podczas wyborów.
  • Internet jako forma komunikacji z wyborcami.
  • Zarządzanie sytuacją kryzysową w trakcie trwania kampanii wyborczej.

PROWADZĄCY SZKOLENIE

moryc01Maurycy Seweryn – Wykładowca „Komunikacji interpersonalnej” i „Warsztatów managerskich” w Studium Podyplomowym WSH oraz „Autoprezentacji i wystąpień publicznych” na Wydziale Dziennikarstwo w Wyższej Szkole Handlowej w Radomiu oraz „Etykiety i savoir vivre” na Wydziale Nauk Humanistycznych WSH.

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. Były doktorant w Katedrze Zarządzania Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Absolwent Krajowego Centrum Edukacji Europejskiej oraz Studium Stosunków Międzynarodowych IPB. Ukończył Szkołę Liderów Społecznych i Politycznych Fundacji Schumana.

Doświadczenie w komunikacji i kreowaniu wizerunku zdobywa od 1995. Przez 4 lata był rzecznikiem prasowym Polskiego Związku Działkowców, rzecznikiem organizacji społecznych a następnie dyrektorem ds. PR w Towarzystwie Inicjatyw Społecznych „TROSKA” i PR managerem roadshow RAGE-RACE 2010. Prowadził biuro prasowe Kandydata na Prezydenta Warszawy – Marka Borowskiego. Przeprowadził wiele kampanii wizerunkowych i PR, w tym kilkadziesiąt w ramach samorządu terytorialnego. W sferze gospodarczej był kierownikiem projektu w Raabe Verlags, i dyrektorem ds. sprzedaży w Ricco Sp. z o o. Były wiceburmistrz Dzielnicy Ochota w Warszawie. Ma na swoim koncie ponad 2000 publikacji prasowych. Założyciel Warszawskiej Grupy Doradców Public Relations.
pusty

Newsletter

Nasi Partnerzy

regio patron1
 
 LOGO LKB KOLO
 
supertydzień
pusty

Obserwuj nas tu:

facebook twitter  you tube

pusty
Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved. Copyrights @ 2011-2014 WDR PR - Warszawska Grupa Doradców Public Relations