WGD PR - Warszawska Grupa Doradców Public Relations WGD PR - Warszawska Grupa Doradców Public Relations
x
pusty

baner mowa ciała 5

autoprezentacja
pusty

Marketing sportowy - Wykorzystaj sport do promocji

Drukuj

Szkolenie

Marketing sportowy

Wykorzystaj sport do promocji

 

 

image003Podczas szkolenia pokażemy w jaki sposób wykorzystać sport do osiągnięcia maksymalnych korzyści dla samorządu, sponsorów oraz sportowców, klubów i związków sportowych. Szkolenie dotyczące marketingu sportowego umożliwi poznanie mechanizmów marketingu związanych ze skutecznym inwestowaniem w reklamę sportową, przewagą sportu jako instrumentu marketingu czy specyfiką współpracy pomiędzy sportowcem a sponsorem.

Sport jest masowo wykorzystywany do kreowania i rozwijania marek gospodarczych, a organizacje sportowe i kluby wykorzystują narzędzia marketingu strategicznego i świadomie budują swoje pozycje konkurencyjne. Podobnie postępują jednostki samorządu terytorialnego, które dysponują ogromnym potencjałem sportowym.

Szkolenie zostało przygotowane w taki sposób, aby pokazać uczestnikom, jak poprzez sport dotrzeć do szerokiego grona odbiorców: ludzi młodych i starszych, biznesmenów i robotników, kobiet i mężczyzn.

 

Po tym szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

  • przygotować plan kampanii promocyjnej imprezy;
  • skutecznie pozyskiwać sponsorów;
  • nawiązać współpracę z mediami;
  • odpowiednio wyeksponować sponsorów;

 image006

ADRESACI SZKOLENIA:

Szkolenie adresowane jest do:

  • pracowników i kadry kierowniczej instytucji samorządowych,
  • związków sportowych,
  • przedsiębiorstw, które chcą realizować swój marketing poprzez sport.

 

PROGRAM SZKOLENIA:

Czym jest Marketing sportowy

Organizacja eventów sportowych

  • Harmonogram podejmowanych działań
  • Sposób przeprowadzenia kampanii

Relacje z mediamimage010i i PR wydarzeń sportowych

  • Sposób komunikacji z dziennikarzami
  • Kiedy konferencja prasowa, a kiedy briefing
  • Sposób przygotowania konferencji prasowej bądź briefingu
  • Przygotowanie materiałów do konferencji

 Narzędzia marketingu sportowego

  • e-PR
  • reklama
  • marketing partyzancki
  • marketing doznań
  • Marketing wirusowy
  • Marketing bezpośredni.
  • Marketing partyzancki (guerilla marketing).
  • Marketing szeptany i ukryty.
  • Experiential Marketing.
  • Event marketing.
  • Programy lojalnościowe.
  • Relationship marketing.
  • Outdoor

Sport w reklamie

  • Szczególne właściwości sportu
  • Unikatowe cechy sportu
  • Kampanie reklamowe realizowane z wykorzystaniem sportu jako podstawy przekazu
  • Ambasadorzy marki - sportowcy w reklamie

 

 

pusty

Newsletter

Nasi Partnerzy

regio patron1
 
 LOGO LKB KOLO
 
supertydzień
pusty

Obserwuj nas tu:

facebook twitter  you tube

pusty
Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved. Copyrights @ 2011-2014 WDR PR - Warszawska Grupa Doradców Public Relations